De ce merit eu un Wii?

Mda, hai, voi , carcotasii din spate,se aude?,intrebati-va ce m-a apucat.

M-a apucat si pe mine ceva…ceva ce nu ma mai lasa. De vre-un an imi doresc un Wii… si cum mi-am cheltuit banii pe telefon si scoala de soferi, am vazut la Swamp
pe blog, am vazut eu in noaptea asta ca e mocangeala. Si cum eu, gamer de la 11 ani pe cand ma jucam Red Alert si Starcraft (nu,nu port ochelarii si nici nu sunt tocilar) dar si sportiv (de la innot,fotbal,karting,karate,atletism si pana la Parkour), tot incerc sa le combin. Dar cum sa le combin? O activitate cere aer liber, iar cealalta cere tolaneala in fata PC-ului, pe scaunul asta nu chiar asa de ergonomic.
Swamp, prin bunatatea lui (nu,il pup in „Fundulea”, dar chiar sa dai un Wii asa moca…) ofera un Wii la concursul lui sponsorizat bineinteles de LookAtMe.ro.
Pentru cei curiosi sa vada produsul click aici.
Si sa revenim la subiect. Am tot stat eu si m-am gandit cum sa le combin pe amandoua. E ca si cum ai combina apa cu uleiul de masline.
Cum Wii-ul vine cu un Sports Pack, ce sa mai. Zis si facut. Prima oara nu am vrut sa ma bag la concurs. Ca doar am mai participat la „N”-şpe mii de concursuri. Si cand altcineva il lua, intr-un fel ma bucuram pentru el, intr-un fel il uram. De ce el si nu eu? Dar…poate,ca ,daca eu castigam,el se intreba la fel.
Oricum, decat sa fac burta in fata monitorului, mai bine cu Wii, ma joc (ce-mi place mie) si fac si sport (alt lucru care imi place).

5 răspunsuri so far »

  1. 2

    Ai reusit sa beneficiezi de acest capriciu?

  2. 3

    meanpower said,

    @Andreea… Din pacate nu… 😦

  3. 4

    Sorina said,

    Mai incearca, poate o sa reusesti, speranta moare ultima.

  4. 5

    meanpower said,

    Putin probabil. Nu prea am eu noroc la concursuri. 😉


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

